Världsberömda svenskar i Windy U. film

Allmänna diskussioner.
Användarens profilbild
Michael Palm
Inlägg: 1119
Blev medlem: 07 jan 2015, 00:00
Ort: Lindome

Världsberömda svenskar i Windy U. film

Inlägg av Michael Palm »

Vilka kan detta vara? Klicka på länken och gå till 1.15.40. https://www.youtube.com/watch?v=a0bsMXp ... =1&t=6532s
Jag förlorar aldrig, antingen vinner jag, eller så lär jag mig!
Användarens profilbild
Niklas_L
Inlägg: 427
Blev medlem: 07 jan 2015, 18:32

Re: Världsberömda svenskar i Windy U. film

Inlägg av Niklas_L »

Jag tycker mig känna igen Stefan Lagerqvist, Ove Andersson och Lars Roos på bilden. Kanske är det Staffan Som står till höger om Lars?
Vilka är övriga? Vilket år är detta? Var är bilden tagen - Västerås? Någon som vet?
Bilagor
Vilka_är_på_bilden.jpg
Vilka_är_på_bilden.jpg (395.13 KiB) Visad 4384 gånger
ErikB
Inlägg: 172
Blev medlem: 20 jan 2015, 13:07
Ort: Korsanäs

Re: Världsberömda svenskar i Windy U. film

Inlägg av ErikB »

Knästående framför Lars och Staffan måste vara Johan Isacsson. Detta och att Stefan inte hunnit få sin "rysskärra" tyder på 93-94 ungefär. (Ser nu att jag deltog -94 så bilden borde vara tagen -93 eftersom jag inte syns!).

Vad gäller platsen är jag också osäker men gissar på Trelleborg och Windmill Cup. Erling brukade ju ofta döma där; kan det vara han med kepsen längst till vänster i bild?

Kan vara fel! Fråga Lars, han borde veta
/Erik
patternmaster
Inlägg: 252
Blev medlem: 14 jan 2015, 21:22

Re: Världsberömda svenskar i Windy U. film

Inlägg av patternmaster »

Windmill Cup ´92, stående fr.v. Niclas Heinemyr, domare, Stefan Lagerqvist, Kba, Ove Andersson, VFK, Lars R.,TMFK, Staffan Ekström, RFK Kometen, Per-Olof Pettersson, domare. På knä fr.v. Mikael Ström, Kba. Johan Isacson, Vallentuna MFK. Varmt o gott juniväder, 2-4 m/s, ökade lite framåt eftermiddagen som vanligt. Ove vann igen för sjunde gången! Johan Isacsons kärra är Tim Dixons "Charisma, med en Dixon moddad Royal 45. Staffan hade sin första pipkärra med OS 46 VF. Tur att man sparat alla gamla LINA, minnet sviker ibland hehe.
patternmaster
Inlägg: 252
Blev medlem: 14 jan 2015, 21:22

Re: Världsberömda svenskar i Windy U. film

Inlägg av patternmaster »

Reportage i LINA 3/92, kolla arkivet!
Skriv svar