Tävlingar i grannländerna?

Allmänna diskussioner.
Guzzten
Inlägg: 256
Blev medlem: 25 jul 2015, 13:48

Tävlingar i grannländerna?

Inlägg av Guzzten »

Hej alla! Jag är återfallsflygare. Slutade flyga lina i slutet på 90talet och har på senare tid snöat in på IMAC. Men så träffade jag gänget i MFK Snobben, och då kom alla minnen tillbaka. Jag fick prova några maskiner där, och fick sedan tag på farsans Mustant II och Banshee, som nu är under reparation. Jag kommer skaffa en nyare maskin under vintern.
Till min fråga: Var hittar man tävlingskalender till stumt i Finland, Polen och baltländerna? Jag har googlat, men inte hittat nått.... Jag bor i Sölvesborg så jag har ju "nära" dit.

Tack på förhand.
Jo, farsan heter Åke Nyström. Jag heter Anders Hellsen sen jag gifte mig, och är den äldre sonen.
Användarens profilbild
Michael Palm
Inlägg: 1127
Blev medlem: 07 jan 2015, 00:00
Ort: Lindome

Re: Tävlingar i grannländerna?

Inlägg av Michael Palm »

Välkommen hit! Här finns lite tyska tävlingar och World cup tävlingar: http://www.fesselflug.eu/html/termine.html
Jag förlorar aldrig, antingen vinner jag, eller så lär jag mig!
jerker
Inlägg: 1126
Blev medlem: 10 maj 2015, 20:07

Re: Tävlingar i grannländerna?

Inlägg av jerker »

:roll: Hej! Om det är som jag tror var din far (ganska) bra på F2B stunt? Då känner han Willy Blom från Red Baron! Där jag är me! Jo vi har en trevlig medlem i Finland Alf Lindholm han vet! Jag fick ett återfall för 9år sedan. Lycka till
jerker
Inlägg: 1126
Blev medlem: 10 maj 2015, 20:07

Re: Tävlingar i grannländerna?

Inlägg av jerker »

:roll: Tack Micke!!! Jag gick in på Fesselflug och hittade ett foto album. Gick in på 1970 å hittade att dom sista 10e bilderna har jag tagit bl.a på Ove Andersson!! Kul.
Skriv svar