Uppvisning i Linköping

Allmänna diskussioner.
Användarens profilbild
StaffanE
Site Admin
Inlägg: 343
Blev medlem: 31 dec 2014, 12:21
Ort: Södra Sandby

Uppvisning i Linköping

Inlägg av StaffanE »

Fick mail ifrån Lars-Erik Borg:
Hej Staffan

Lördagen 9 maj visar Flygvapenmuseum olika former av modellbygge, allt från dockskåp till olika former av modellflyg, tåg båtar....
Det kommer att bli ett utmärkt tillfälle för att visa upp linflyg, eftersom det är den enda form av modellflyg som får flyga så nära Malmens flygfält. Linköpingeskadern har tagit på sig att hålla i utomhusverksamheten under dagen.

Finns det en möjlighet att några ur Linflygfamiljen vill komma och göra reklam för linflyg? F2b och F2d måste det vara eftersom det inte finns någon hårdgjord plats att vara på.

MVH

Lars-Erik Borg
0705663410
Är det någon som har intresse och möjlighet att visa upp linflyg i Linköping?
Kontakta då Lars-Erik.
Guzzten
Inlägg: 253
Blev medlem: 25 jul 2015, 13:48

Re: Uppvisning i Linköping

Inlägg av Guzzten »

Jag har blivit i bjuden av Peder Sterlinge, och accepterat, men enbart på söndagen, då vi har stunttävling på Mygglanda på lördagen. Kommer ta med en riktig stuntmodell, samt mina Ringmasters och 1,5combat. Dom haren max flyghöjd på 20 meter! Detta för att dom har cirkeln precis under inflyttningen på huvudbanan.

Kommer även ta med ett par av mina klubbkompisar....
jerker
Inlägg: 1126
Blev medlem: 10 maj 2015, 20:07

Re: Uppvisning i Linköping

Inlägg av jerker »

:roll: Anders! Tänk på att folk vill ha ACTION! Så störta några gånger! :D :D :D
Användarens profilbild
Streamerhook
Inlägg: 2510
Blev medlem: 10 feb 2015, 18:18

Re: Uppvisning i Linköping

Inlägg av Streamerhook »

Att hålla på och störta är väl den sämsta reklam man kan göra. Då är det väl bättre att bjuda på hisnande akrobatik och flygkonst......
jerker
Inlägg: 1126
Blev medlem: 10 maj 2015, 20:07

Re: Uppvisning i Linköping

Inlägg av jerker »

:roll: Nu blir det väl ingen uppvisning???
Skriv svar