Dubbel-världscup i Lugo (ITA) 2022

Information om kommande tävlingar och träffar.
Användarens profilbild
Streamerhook
Inlägg: 2510
Blev medlem: 10 feb 2015, 18:18

Re: Dubbel-världscup i Lugo (ITA) 2022

Inlägg av Streamerhook »

Är nu på väg till flygplatsen i Bologna.
Luigi Lanzone kör oss de 55 km det är dit från Lugo.
Vi får se hur lång tid det tar för oss då det är en olycka framför så det går lite sakta nu
PNG-bild 311.png
PNG-bild 311.png (234.15 KiB) Visad 2635 gånger
Användarens profilbild
Streamerhook
Inlägg: 2510
Blev medlem: 10 feb 2015, 18:18

Re: Dubbel-världscup i Lugo (ITA) 2022

Inlägg av Streamerhook »

Sitter nu på flygplatsen i Frankfurt och väntar på anslutningen till Göteborg (kl 17.00!!!!!!).
Roar mig med en smörgås-lunch och en Cappucino. Antaligen blir det några kaffe till för att man inte ska somna.

Vernon och Roger flyger hem via Bryssel men deras flyg lämnar inte Bologna förrän 18.00. Så de har en del väntan också eftersom vi blev körda till flygplatsen samtidigt.
Så dagar med full intensitet från morgon till natt blandas med inaktivitetsdagar.

Jag har sagt det förut och säger det igen: Åk på världscuptävlingar och upptäck en ny dimension i Era liv.
Förutom flygningen lär man känna många trevliga modellflygare från världen. Och så får man uppleva många fina platser och kolla runt på sevärdheter och historia. Sist men inte minst får man chansen att upptäcka matkulturen i andra länder. Kan det bli bättre? Så planera redan nu för ett nytt liv nästa år!!!!!!!

Detta får avsluta min rapport Lugo från (om inte något viktigt kommer upp). Hoppas Ni har haft nöje av att läsa allt jag häver ur mig.

Vi ses i Kungsbacka på lördag……
PNG-bild 312.png
PNG-bild 312.png (447.95 KiB) Visad 2616 gånger
Användarens profilbild
Michael Palm
Inlägg: 1119
Blev medlem: 07 jan 2015, 00:00
Ort: Lindome

Re: Dubbel-världscup i Lugo (ITA) 2022

Inlägg av Michael Palm »

Det är alltid kul att läsa dina rapporter!
Jag förlorar aldrig, antingen vinner jag, eller så lär jag mig!
Skriv svar